full rulle hela veckan

Den senaste veckan har varit fullspäckad. 
Tandläkabesök, slutprov, jobb, arbetsintervju, hjälpt Nadja med hennes brudklänning och besök hos frissan för att diskutera håruppsättning på bröllopet. 
För er som inte vet så ska en av mina närmsta vänner, Elviras gudmor, Nadja,  gifta sig i sommar och jag ska vara brudtärna. Vi hittade den perfekta klänningen så nu kan vi bocka av det från to-do-listan. 
 
Elvira har varit ledig halva veckan från förskolan så vi har passat på att ta vara på solen. Imorgon är det dock förskole-dags för lilla fröken. 
 
Min praktik börjar imorgon, vilket känns kul! 
Är lite skol-less så det ska bli lärorikt och roligt med 5 veckors praktik. Dessutom har jag börjat jobba så nu under praktiken blir det bara jobb på helger men efter att praktiken är klar blir det mer jobb. Kommer då att studera på heltid också.  
 
 
 
Min älskade underbara prinsessa. 
Min allra största kärlek. 
 
 
 
Nu har jag fått skriva av mig lite och ska återgå till NCIS, hoppas ni har haft en mysig helg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0