25e augusti 2009

Okey, skolan har börjat, 4 dagar och jag är helt slutkörd, diggar inte mitt schema..
och sen orkar jag verkligen inte med folk som bara driver och käftar, omoooget.
mitt hets nu är ju lagomt kuuuul, blir typ sur för minsta lilla, schöön.
tagga psykologi och rättkunskap imorgon, skjut mig.

just för tillfället känns allt helt skevt,
men samtidigt inte?
ååh, jag blir fan galen...

Min historia-lärare är sköön....
- Elin? Var du blondare förra året?
- Jo jag var ljushårig då.
- jag tyckte att du var MER blond i VISSA sammanhang.

och vad hon egentligen menade vet jag inte,
men vi som tänkte på vad hon sa hade jävligt roligt kan jag lova!!

sötnosen
EN LITEN MARIE
Erkänn, hon var jävligt gullig när hon var liten!




PussBaHh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0