31 augusti 2009


Jag orkar verkligen inte att jag ligger hemma i 39 graders feber..
vill inte vara hemma, funderar på att ta 10 bussen till stan för att sedan ta mig till skolan..
somnade halv 8 igårkväll, vaknade typ 5 ggr i natt pga frossa och huvudvärk,
mamma väckte mig 07'00 som vanligt men när hon såg hur knäckt jag var så tog jag tempen.
UNDERBART.



Jag saknar Marcus, går inte att beskriva med ord hur mycket den killen betyder för mig.
önskar han kunde vara här..


Har inte ätit något heller, den enda jag kunde äta igår var 2 små köttbitar och typ 3 potatisklyftor,
mår illa så fort jag får i mig mat.
Har inte ens orkat försöka äta något än, får se hur jag mår om ett tag.


Ska jag vara ärlig vet jag inte vad som hände med mig,
men det där skalet som blev min hårda yta, tog all kraft,
men samtidigt så har jag aldrig velat vara så.
jag vet att folk snackar fruktansvärt mycket skit här i Umeå,
och just därför ska det ske en förändring för att slå tillbaka.
Det finns en person som satte mig på jorden och den personen
är en av de viktigaste i mitt liv.
Tack vare den personen har jag insett vad livet har att ge.


PussBaHh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0