12 december 09

Veckan har varit skön, på fredag är det jullov, så jävla skööönt! då har vi lov i typ 23 dagar? kan det bli mer soft kanske? Igår var vi hos Danne, drack lite försiktigt men en viss person vars namn vi inte ska nämna bleev det nog lite för mkt för. Ikväll har jag varit så duktig att jag har gjort choklad-kola och mamma mu har gjort knäck.

Imorgon är det Lucia och Marcus farmor fyller år, så vi säger grattis till henne!
Marie åkte hem idag, så vi får se när hon kommer tillbaka.
"Alltså om jag krachar nu.. Så vill jag bara säga att jag älskar dig :*"
gullig brud.


Någon som sitter uppe på Lucia-vakan? jag hoppas på att jag inte kommer få ett fint samtal av Mimi eller Ankan inatt, enligt planerna ska de dricka sig redlösa ikväll..


jag har marcus har gjort ett pepparkakshus, dyker upp en bild senare.
det blev jeeettteeeeeefiieent eller ngt, men vi gillare!



hare gött haj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0