9 december 09

Nu är det 15 dagar kvar till julafton? Någon som har börjat köpa julklappar? det har inte jag.
det är ju så många man ska köpa åt, Marcus, Mamma, Pappa, Stoffe, Mormor, Morfar, Farmor, Mimi osv
ink. att Marie fyller år idag! GRATTIS GUMMAN, 17 ÅR!

jag antar att vi ska fira marie ikväll? usch vad jag kommer sakna bruttan när hon åker, bara 3 dagar kvar nu..


Nu får ni kalla mig fjortis men jag har blivit kär i ett par skor.
Fjortisstämplade och fula men de är fan riktigt varma!
Ni vet sånna som ser ut som tofflor? hmm...

såg Luftslottet som sprängdes i helgen med Mamma, Pappa och Marcus, är ganska less på filmerna nu, har sett alla tre. Jag gissar på att det kanske kommer ut en ny? men vad vet jag.

slutar klockan 2 idag, ganska så nice!

 

 

PussBaHh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0