12 april 2010

det var längesen jag skrev i bloggen nu, men jag har ärligt talat inte haft ett piss att skriva om,
lovet spenderade jag hemma med marcus, firade Arash på hand 16 års dag, spelade lazerdome och fortet men gänget och såklart så vann ju mitt lag på lazerdome, men kom sist på fortet, jag, marcus och nadja ägde sönder på det, verkligen!
Skola igen, 8 veckor kvar, inte mycket ändå, ska bli fruktansvärt skönt med sommarlov.
fick värsta sommarkänslan idag när jag och mimi satt på kungs-taket, drack cola och solade med solbrillorna, så skönt det var!
Sen gick vi och träffade Johanna, Johanna och Albin på Waynes där de fikade, trevligt!

Imorgon har vi tema dag, jätte kul.
lägger ut lite bilder som jag har tänkt att lägga ut för länge sen men det har aldrig skett men här kommer dom!



Johannas kisseungar


ronjii!<3


så fint satt stygnen på min hals...


och så fint blev det när stygnen togs bort, blir nog mycket finare sen, fortfarande lite svullet.


efter ett besök hos Carina den 31/3


Mina älsklingar :)<3


miimiii

och såklart, vi kan ju inte mobba den andra blondinen!



HUGS!

Kommentarer
Postat av: Johanna

klart du inte kan mobba mig för du ÄLSKAR MIG! :D

2010-04-13 @ 00:24:10
URL: http://bergstrumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0