15 april 2010

det är snart helg, har ni tänkt på det? helt underbart, bara imorgon kvar, dock har jag prov i naturkunskap, men det är bara fåglar, sen ska jag redovisa mitt grupptränings program, känner inte peppen men det är typ bara 5 minuter, men jag HATAR att stå inför folk och prata, och nu ska man göra övningar samtidigt som man pratar i lugn takt, kommer inte gå bra..
Helgen lär jag spendera med Marcus och bara ta det lugnt,  om det inte dyker upp något som vi kan hitta på!
Jag är fruktansvärt skolless, som idag, vi skulle uppdatera och ominstallera våra datorer idag, men icket, så jag släpade med mig datorn i onödan, helt fucked up..



9 månader igår, love you hunie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0