27 april 2010

snacka om att jag är peppad inför sommarlovet nu, bara 6 veckor kvar!!
följde med johanna igår när hon tatuerade sig, det var jävligt snyggt!



Jag är sjukt taggad på att göra mina som jag har tänkt att göra!
usch, ska prata med mamma om pengar sen blir det kanske att ringa och boka tid! :)

ska kanske till Marcus ikväll, får se om moppen startar, känns drygt att köra men men.
Valborg till helgen, taggaaaaaat!!!
Grattis btw till min moster och min kusin som fyllde år igår! =)

Mamma har dragit till Riga med jobbet och pappa jobbar natt så jag och bror är ensamma hemma, ganska tomt måste jag säga!

nä nu ska jag gå och göra käk, HUGS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0