27 augusti 2010

hej bloggen, vad händerå?
Sitter i bibblan på skolan och fördriver tid, så jävla dryg dag, NK B på morgonen, fick sluta 09.10 och sen hade man hål till 12.15, awesome, iaf då hade jag svenska och då gick Maggan bara igenom allt om NP och sen fick vi låna alla våra böcker, hela 3 stycken, helt otroligt, har hål nu igen till kl 14.40 och då har vi religion, en lektion som vi bara måste få frånvaro på så får vi gå sen eftersom vi har suttit och gjort klart arbetet vi höll på med.

Mimi, jenny och Hasse kommer hem idag så jag ska väl träffa henne ikväll eftersom marcus tydligen ska sticka iväg och lana med sina klasskamrater, så det blir en natt utan honom, kommer bli knaaas, men iaf, ska få med mig johanna ikväll också.

Jag var så snäll mot henne idag under mitt hål, jag ringde och väckte henne och sen for jag dit så vi satt och såg på tv, pratade, åt en pizza på Maria's, for till hennes syster Sandra och tittade på hennes kissebebis, så söt så!

Ska fara och klippa mig 15.45, kommer bli niiiice =)



HUGS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0