13 december 2010

hej allihopa!
Idag har jag och Marcus åkt på en tripp till Agnäs för att överraska hans farmor som fyller år idag - grattis igen!
Hon blev riktigt glad så det kändes bra! :D

tänkte lägga upp lite bilder som jag har glömt att lägga upp :)

Bilder från Annelis födelsedagsfest


En bild från när Nadja färgade Ronjas hår


Mitt och Marcus pepparkakshus



Och en bild från en liten julklapp som jag fick av kusinvitamin Melker igår på Hamnis



sådär ja, nu känns det mycket bättre =)


Jag tror att jag ska börja lägga upp ett skämt om dagen, som sagt, ett gott skratt förlänger livet.:)

Hur kan man se att det är en blondin som är sekerterare?
Jo för hon änvänder tipex på datorskärmen när hon skrivit fel.




ska hänga med i svenska hollywoodfruar, så vi hörs imorgon!

HUGS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0