14 december 2010

En stor sorg och saknaden är stor idag.
En underbar person har lämnat oss idag.
Jag kommer ihåg när jag och Josefina kom hem till Nadja på holmön, hennes mamma Tora gjorde kyckling och ris till middag och sedan cheesecake som vi åt till efterrätt, hela formen tog nog slut.
Hon gjorde även en egen cheesecake form till André som han skulle få när han kom ut nästa gång.
Vi skulle ut och åka skoter dagen därpå men skotern funkade inte, så vi besökte farmor Irid och sedan kom Hon och hämtade oss.

Hon har 4 döttrar, varav en är en av mina bästa vänner.
Hon har uppfostrat alla väl och den som är mest lik henne är Nadja, 
glad, ödmjuk, vänlig, omtänksam, brydd och framför allt rolig.

Hon tog emot oss alla med öppna armar och dömde ingen för dess bakrund,
hon var alltid snäll och omtänksam som brydde sig om allt och alla.

Jag skriver det här inlägget för att skänka en tanke till Hennes familj, släkt och vänner.
Det kommer att bli ett tomt hål för många och saknaden blir stor men alla vet hur underbar Hon var som person.

Vi alla kommer att minnas dig!

Vila i frid Tora, saknaden är stor!

Kommentarer
Postat av: rip

Fina ord! =)

2010-12-15 @ 20:35:37
Postat av: Nadja

Tack gumman för det fina du skrivit. Fick tårar i ögonen när jag läste det. Du är en underbar vän och jag är glad för att jag har dig i mitt liv. Många kramar Nadja!

2010-12-17 @ 15:40:54
URL: http://www.mensnygg.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0