17 december 2010

hej allihopa, vad händerå?
sitter hemma i skogen just nu och vet inte vad jag ska hitta på, Marcus är i stan för att julhandla och jag har städat i princip hela huset tror jag, haha.
- Har hängt upp 2 tvättar + startat en ny + har 2 st kvar att både tvätta och hänga,
- har startat diskmaskinen + plockat ur diskmaskinen + handdiskat kastruller osv,
- har plockat undan i vardagsrummet efter att bror, pappa och marcus spelat tvspel.. osv där inne,
- har städat mitt rum som verkligen såg ut som ett kaos,
- har plockat undan inne på toaletten,
- har städat undan i köket + rensat ut massa reklam

och sen när pappa har dammsugat kommer det se fiinfiiint ut här hemma, skönt!

antingen kommer vi spendera kvällen med tobbelito & co. eller så kommer vi att vara hemma, vi får se vad som händer.

ska väl göra lite bubbelvatten nu och se på tv eller något liknande, men vi hörs!


HUGS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du tog inte upp min snygga sladdd :/

2010-12-18 @ 14:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0