24 december 2010

god jul på er allihopa!
Dagen har jag spenderat med släkten hos mormor och morfar, mysigt!
Har nyss öppnat alla julklappar här hemma med familjen.
jag är riktigt nöjd med mina julklappar, tack allihopa!

Har fått pengar, presentkort på Gina Tricot, Media Markt och change, sen har jag fått två mjukisbyxor,en adidas tröja, halsduk, en escada parfym, 2 par örhängen, hörlurar till telefonen, tjocksockar och liten datamus som jag kan ha i skolan osv, rikigt nöjd är jag! :)

Imorgon kommer jag och Marcus åka till Marcus farmor i Agnäs, ska fira lilla julafton med dem imorgon, kommer bli mysigt kan jag lova!


Självklart skulle Mormor och morfars lilla bebis få paket också, och självklart ska hon öppna det själv hihi =)


Men nu ska jag gå och mysa med familjen, så vi hörs senare, HUGS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0