29 december 2010

hej allihopa, har varit kass på att blogga men har inte orkat om jag ska vara ärlig..
Jag och Marcus for till Marcus farmor igår, igen, för att hämta hans bil som pajjade när vi var där i lördags, så vi köpte med oss lite gotta och hade mys med film :)

Idag har vi åkt hem från Agnäs och varit i stan, har köpt en bh + trosa och ett halsband,plånbok, brödrost och vattenkokare :) Det finns helt ärligt inget på rean! blir ärligt irriterad..

Tidigare har jag handlat en bh från change, handsfree och en tröja från bik bok =)

lägger upp lite bilder på exempel på de jag har handlat :)


nice va? :)


HUGS

Kommentarer
Postat av: emmy!!!!!!!!

LOVE THE BRA!!!! ;D

sexy girl... (A)

2011-01-19 @ 15:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0