8 December 2010

hej allihopa!
ledsen för dålig uppdatering, men jag har ärligt talat inte orkat blogga nu på över en vecka, galenskaper!
Nu måste jag ju skärpa mig!

I helgen var vi med Tobbe, Kate, Arash, Malin, Ak, ida och johanna, mysigt med film men ärligt, paranormal activity 2 sög bokstavligt talat, blev riktigt besviken, inte alls lika bra som första!
Nu i veckan har jag faktiskt inte gjort något speciellt, skola skola skola, fick tillbaka mitt prov idag, blev ganska besviken måste jag säga, 3 poäng ifrån VG, suuuurt..

Nu har jag bara två lektioner kvar sen ska jag på stan med Magnus, ska fixa Johannas julklapp, blir kul! :)
JAG ÄR KLAR MED ALLA JULKLAPPAR - förutom kusinvitamin, johannas och halva mimis (A)

I helgen ska jag och Marcus bara ta det lugnt, se några bra filmer, hjälpa mamma om hon vill ha hjälp med julstöket, plugga och juste, vi ska äta lunch på norrlandsoperan på lördag! blir mysigt, och på söndag är det typ en julmarknad på Hamnis så vi ska väl dit också kanske :)

Kan ni tänka er att det snart är jul? jullov!!
Sen är det bara 6 månader kvar typ, underbaaaaart! :D







Du vet att jag älskar dig gumman,
vi alla finns här för dig,
i vått och torrt ska vi hålla ihop!
<3


Nä men vet ni vad, nu ska jag tagga lektion... men vi hörs, snart!

HUGS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0