9 december 2010

hej bloggen, jag har varit hemma idag, hade inga lektioner, helt underbart så jag sov ganska länge idag, faktiskt till halv 1, var typ länge sen jag kunde sova så mkt!
Sen kom Johanna och Mimi hit så jag har färgat hennes hår, har dock ingen bild :/
sedan bakade vi ( egentligen jag (A) ) kladdkaka, gottigott!

Just nu sitter jag i sängen med hårinpackning i håret och ska se ung&bortskämd och andra roliga program =)

Marcus sover hemma ikväll :( men imorgon får jag träffa älsklingplälskling (L)

har ni sett pocahontas 2? visst är den dålig? :O
jag blev värsta ledsen, helt ärligt, den var kass!

Jag har fått för mig att se alla disneyfilmer, är nästan klar ska ni veta, alltså med alla de gamla som vi såg när vi var små (A)

men vet du vad? nu ska jag börja se mina små program så jag hinner plugga också, uuusch jag vill inte, men har inget val!
Snart är det lov, guuud så skönt!

Grattis määäryy på 18-års dagen! :)


HUGS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0