1 februari 2010

i helgen har jag inte gjort ett skvatt, har legat hemma i sängen i princip hela helgen,
var sjukt kul att få träffa marie igen men som otur är så hann jag bara vara med henne några timmar, men jag får skylla mig själv.
Hade ett möte med skolan idag, jätteeeekul,men det gick bra faktiskt, bättre än förväntat! :)

Slutade tidigt idag, vilket jag tycker är sjukt underbart så just nu sitter jag på mammas jobb och väntar på mimi och ronja som ska komma hit och hämta upp mig, sen blir det att gå en sväng på stan, ska se om jag hittar ngt nice, börjar få tillbaka min shopping-il, vilket mamma inte tycker om men det händer bara sådär typ 4 ggr per år men ändå?

kanskekanske åker till tärna på tordag, hoppas på att vi  åker, men iaf, ska dra, hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0