10 februari 2010

Mamma åker till stockholm imorgon, vilken lyx, nog för att det är med jobbet men jag skulle inte tacka nej till att fara bort från umeå en stund, skulle vara skönt, speciellt att slippa skolan!
slutar efter den här lektionen, underbart skönt!
Har just nu småföretagande och vi jobbar med värdeminskning, jättekul, aah...
ledig nästa onsdag, great, eftersom lärarna har temaeftermiddag, yeyy!

ska sova hos marcus tills på fredag, annars tar jag mig icket till skolan, eftersom vi är så sega på morgonen så mamma mu är inte särskilt glada på oss, så nu när hon åker bort så bor vi i stan :)

aja, ska ner på stan och träffa ronjii snart!



säger vi till min egna lilla blondin, GRATTIS JENNY 18 ÅR IDAG! <3



HUGS!

Kommentarer
Postat av: jennyy

TACK :D och vsg för hjälpen :D



pussssss:*

2010-02-10 @ 19:29:41
URL: http://lilljennsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0