23 februari 2010

Hej bloggen och ni läsare!

Kan ni förstå hur fruktansvärt kallt det var ute idag? helt sanslöst! typ -29 grader?!
Det borde vara olagligt att det får vara så kallt, ser ingen mening med det, helt onödigt, någon som håller med mig?
Hade hål mellan 10.35 - 14.10, for till mammas jobb där jag jobbade lite, ganska drygt att rensa ut 10 års upphandling men det är värt pengarna, sen drog jag och mamma till det med pizza från Pronto, inte det nyttigaste men gott var det iaf!
Imorgon drar jag, Nadja och Josefina ut på holmön för att spendera vår friluftsdag där med skoter, grillning osv,
kommer bli roligt. Åker imorgonkväll, kommer bli tomt utan Marcus men det får man ta, kommer hem på torsdagkväll igen så det blir en tvärtur över bara.

Blev ingen west side story på lördag utan vi far nästa torsdag istället, men det kändes mer värt eftersom jag och Marcus åker till agnäs på lördageftermiddag!



Dundersminkad.           -->             Osminkad.

Visst är det en fin skillnad? (A)
Någon fler som tycker att hon borde dra ner på sminket?
man blir ju rädd när man ser henne utan!




HUGS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0