4 februari 2010

har haft en ganska slapp dag, dans på morgonen, hade hål, satt med nadja och sen kom andré och mio som skulle sätta upp reklam för cover club, ganska trevligt och andré fick nästan en piercing, haha.

hade gruppträning och jag peppar inte att göra mitt egna träningsprogram som ska hålla i en kvart, yoga, det blir knas men det lär bli roligt ändå, får vi hoppas iaf.

Min käre moster har varit finurlig och gjort choklad-skrubb, snodde receptet så jag ska göra det jag med, och det värsta är att det funkar, fick en provburk av henne och jag måste säga att huden blir sjukligt mjuk.

Har bara historia kvar nu, sen slutar jag, lagomt skönt och jag hoppas att min förbannade förkylning kan försvinna, är less på den nu, och imorgon ska vi vara med jozefina och pontus, blir nice, förutom att marcus och pontus verkar ha planer för att lana eller ngt så det lär ju bli jag och jozefina som är med varandra :P


receptet på skrubben, lätt värd!



hare gött!
HUGS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0