6 februari 2010

Gårdagen spenderade jag här hemma i flurken med Marcus, Josefina och Pontus med alkohol, film, poker och en massa prat, blev en tidig kväll men den var ändå värd, skönt att bara sitta hemma med älsklingen och vänner och ta det lugnt. :)

Idag har vi verkligen inte gjort ett piss, spelade Codd 4 med Marcus idag, wooho, andra gången jag spelade, yeyy, jag sög... eller så var det bara marcus som var för bra, men tro mig, jag ska klå upp honom!!... någon dag.

Har sett Prinsessan och Grodan idag, den var faktiskt väldigt söt fastän den inte var så bra som jag hade hoppats på. Ganska töntigt av mig men barnfilmer är det bästa som finns, egentligen.
Väntar bara på att den nya versionen av Alice i underlandet kommer ut, ååh, vad jag taggar att se den i 3D!

Sitter just nu med en ansiktsmask i ansiktet och ser på Mannen utan ansikte - beck, en av de absolut bästa Beck-filmerna och väntar på att få äta hemmagjord cheese-cake som mamma har gjort, underbart!


Receptet på en hemmagjord ansiktsmask, den som jag har i mitt ansikte, just nu!



HUGS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0