28 juni 2010

dagen har jag spenderat med johanna, först tog vi en sväng på stan sedan åkte vi hem till henne och solade litergrann, satt barnvakt åt hennes söta småsyskon:)

Började även läsa Bakom stända dörrar för andra gången och nu kan jag stolt säga att jag har redan läst ut den, känns bra, blir nog att låna fler böcker av johannas mamma, haha !

Nu ligger jag i sängen och myser med min brors lilla kissemiss (=



Jag rekommenderar att de som inte har läst den här boken bör göra det,
ni blir inte besvikna!


HUGS!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja det är nog bara att du går & kollar i bokhyllorna i sovrummet hennes, där finns de massa! :D



Mys lite åt mig med! hihi

2010-06-28 @ 22:05:34
URL: http://bergstrumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0