22 mars 2010

fick en lång helg i helgen, ledig både i fredags och idag, utvecklingssamtal.
Gudrun var ändå skönast "nästan alla män har ölkagge, så varför klagar dem på oss?"
Kan inte påstå att det var mycket till utveklingssamtal men det var faktiskt trevligt! ;D

Skulle plugga Naturkunskap idag, eftersom vi har prov nästa tisdag men såklart lämnar jag mina anteckningar på skolan, jätte bra Elin! Men ska iaf räkna lite matte, liite duktig måste jag ju ändå vara.
Sen måste jag läsa ut "Thérése Raquin" också, måste vara klart där vid påsk, lite stressigt men det ska nog gå bra!

mitt schema för veckan är helt underbart!
Imorgon har jag matte, avspänning och stresshantering och sedan svenska, efter det kanske vi ska på någon komiker-sak =)
onsdagen, 4 lektioner, historia, engelska, svenska och småföreretagande, och där slutar min skolvecka, OM jag nu inte ska till skolan på fredag men det får vi se då.
Ska nämligen operera halsen på torsdag, de ska ta ut en av knölarna som jag har på min hals :)

veckan därpå har vi hela 3 vanliga skoldagar - ska till tandläkaren på tisdag och på onsdag, då blir det slingor för hela slanten hos Carina och såklart får vi inte glömma Nadjas 18 års dag! hon blir en stor flicka :)


sliitet


Nä nu ska jag försöka få något gjort, HUGS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0