25 mars 2010

Opererades idag, för de som inte vet så har jag haft knölar i halsen i ca 1 ½ år nu, och läkarna vet inte vad det är än, men de beslutade sig iallafall för att operera ut en för att kunna skicka den på analys, eftersom det verkade vara det bästa alternativet för tillfället eftersom jag har gjort alla olika möjliga tester, blodprover hit och dit, stickprover i halsen, ultraljud på halsen osv osv men inga resultat.
Kan säga att jag har gaanska ont, det är inte skönt direkt men det är något man får ta, men mitt stora plåster på halsen är ju väääldigt gulligt, eller något..
Ska kanske till skolan imorgon även fast jag inte får för läkaren egentligen, men jag måste hänga med på naturkunskapen,har prov på tisdag så jag behöver lektionstid för att plugga!

Imorgon och resten av helgen blir det nog bara att slappa, får inte anstränga mig heller,roligt.

Mamma ville inte ens att jag skulle gå ner på stan idag efter operationen, när jag bara skulle köpa en kabel till datorn och TV:n, men det har jag faktiskt förståelse för.

Det är nu på tisdag som jag ska på den där stand up komiker saken, trodde det var i tisdags men hade fel, my bad!
det dryga är att jag har tandläkartid samma tid...
Och på Onsdag blir det slingor hos carina, känns bra!
Men såklart får vi inte glömma nadja, vi ska typ fara ut och äta och gratta henne på så vis på onsdag men fest kommer kanske till helgen eller något =)


Funderar på att gå och väcka älsklingen som ligger och sover i soffan,
han kommer inte kunna sova sen annars :P



Aliiice

HUGS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0