31 mars 2010

sista skoldagen innan lov, så jävla underbart!
har två lektioner till, svenska och småföretagande, slutar 14.05 och då kommer mamma mu och hämtar mig på skolan, ska fara och fixa håret idag, känner faktiskt peppen, kanske blir något av det här kvastboet ändå, är nådigt less på det!
Sen blir det att fara ut med gänget, nadja fyller 18 idag, svårt att tänka sig att lilla nadja fyller 18 men så är det!

Halsen läker men jag kan inte påstå att det är särskilt skönt, speciallt inte när jag har en bulle just där stygnen är, ska troligtvis fara upp på sjukan imorgon och titta så det inte har blivit en infektion, skulle suga dase om det var så.
Får provresultaten nu i veckan också, hoppas på det bästa!

Skolstrejken var ganska kul ändå, jag och nadja var som små linslusar, fick till och med vara med på nyheterna, haha.


Till storflickan! :)


HUGS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0