5 mars 2010

nu har vi äntligen fått lov, så fruktansvärt skönt!
Var hos tandläkaren imorse, gick bara finfint!
hade sovmorgon så jag började 10.40, skönt med en lektion, så jag slutade 12.10!
For till mammas jobb, marcus gick och köpte lunch åt oss, jobbade lite, sen så gick vi faktiskt på Bio och såg Alice in wonderland och ett tips, se den inte, den var inte bra, man fnissade typ 2 ggr under hela filmen som var i ca 2 timmar. Trodde det skulle vara mer realistiskt eftersom den var i 3D men jag hade fel, men mamma tyckte iaf att den var bra och det var kul det !




Vi skulle egentligen gå ut och äta middag efter bion men vi var så mätta så vi köpte med oss mat hem,
men vi har fortfarande inte orkat fixa något att äta!

Pappa åkte till Karlstad idag för att köpa en bil, jag fattar inte att man åker så låååångt bara för en bil men bara han är lycklig och ett plus i kanten var att han fick fara på Biltema, lite överlycklig min papii var när jag pratade med honom över telefon, gulligt!

Till veckan drar vi till agnäs, bräda och slalom, underbart!
ska tydligen vara bra väder så vi får hoppas på det absolut bästa!


aja, ska väl försöka hitta på något kul, så tills vidare: HUGS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0