3 maj 2010

Jag måste passa på att säga grattis i efterskott till kusinerna som fyllde år i helgen, både Emilie och Melker samt deras pappa Gerhard som fyller år idag och min farbror som också fyller år idag! "ågrenska veckan"

Dagen har jag spenderat med Johanna och Mimi!
Johanna var så duktig att hon bakade en smarrig kladdkaka medan jag fick sitta med lilla söta Elin i knät, dreggelmajja är precis vad hon är, men riktigt söt måste jag säga!
Kladdkaka med hallon och grädde, nam nam!

Valborg firade jag mesta dels med Mimi och johanna, gick först på Eurasia och åt jättegod mat, satt där och väntade på att den andra johanna skulle komma hem, gick och träffade henne en sväng, sen så for vi tillbaka till mariehem/mariestrand men det var för lame där så vi stack och träffade johannas storebror Håkan och efter det åkte jag och mimi till umedalen där jag träffade marcus, ronja, kate, tobbe osv osv, ganska skön kväll ändå.

Jag gjorde den snyggaste saken imorse, kände mig asstressad, skyndade mig till klassrummet och det är då jag upptäcker att jag hade sovmorgon. underbart, sen hade vi avspänning och stresshantering men såklart så har vi gruppträning istället och eftersom jag var sjuk igår och låg hemma med feber så kändes det som att det var lika bra att jag vilade upp mig.


Ronja var i full gång i fredags!


Matilda och Mimi






HUGS


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du tycker om min syster du skulle vilja ta med henne hem ;) hihi

& jag är bäst på baka :D

2010-05-03 @ 23:51:58
URL: http://bergstrumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0