4 maj 2010

helt ärligt, det här är inte bra. Jag har legat vaken hela natten, har bara fått upp massa tankar som jag verkligen inte vill ha i min skalle samt att jag har världens hosta, inte kul alls!
slutade med att mamma kom in till mig klockan 4 imorse och satt pysslade om mig och försökte få mig att somna, men det gick inte, så vi har suttit på facebook och titta runt på folk :P

Jag är fett jävla hungrig, helt galet !

Nä nu ska jag ta och kliva upp ur sängen, hoppa in i duschen, fixa fika osv osv, blir mkt kaffe idag om jag ska palla med skoldagen, fucked up!

HUGS

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du vet vart du har mig vännen!

2010-05-04 @ 12:05:15
URL: http://bergstrumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0