5 maj 2010 del 2

jag orkar verkligen inte att jag är sjuk, det här är nog enda gången jag säger det här men jag vill faktiskt till skolan imorgon, är bara så långtråkigt att ligga hemma och inte göra ett piss samtidigt som man har hosta så lungorna kommer upp i halsen och att man svettas och fryser hela tiden, fucking insane!

Johanna och Mimi var dundersöta som kom hit idag för att hålla mig sällskap, de tog med sig massa fika och cola som vi satt och tryckte i oss samtidigt som vi såg film =)

Blir nog ingen skola imorgon heller, har ätit alvedon hela dagen men har fortfarande just nu 38.2 i temp, inte bra alls.



Ska försöka sova nu, HUGS

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi gör allt för dig din lilla sjukling! :D & vi gillare också :)

2010-05-05 @ 23:26:30
URL: http://bergstrumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0