10 november 2010

hej bloggen och alla ni där ute, igår fyllde älskling 18 år!
var på stan och fixade lite ärenden på banken osv, sen så for vi till hans mammas jobb och åt mat med hans familj och efter det åkte vi hem till mig så min familj fick fira honom, myys!

tänkte lägga upp lite bilder:


i helgen som var åkte vi till marcus farmor, första gången jag ser
honom baka efter 16 månader! chokladbollar<3


Malin lekte häst på halloween =)



vi for på the body shop som moster bibbi hade hyrt, fick ansiktsmasker + sminkning!



Mimi gillar att göra olika face..



eller vi båda gillare




Mimi skulle göra Nadja glad, och hon lyckades!



Från min 18-års dag, liteeee sent, men som de säger, bättre sent än aldrig. :)



Johannas lillasyster Elin lekte katt (=


sådär, lite bilder vart det iaf!


HUGS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0