17 november 2010

hej bloggen och alla ni andra, jag sitter hemma i min säng och bara tar det lugnt, fett skönt kan jag lova!
hade nationella idag, skrev 5 sidor, borde väl räcka? kändes som om det gick bra iaf!

Pappa kom och hämtade mig idag så jag har fått mycket egen tid idag, fett tråkigt, hatar att vara helt ensam, så tyst! inte ens katterna har levt om, de har legat här hos mig typ hela dagen!

Har legat och sett på ung&bortskämd, skitkul!
Jag är totalt förälskad i bögen, alltså Dennis, han är så äckligt fjollig att han blir söt! Men alla andra kan ju gå och hänga sig i en garderob, gud så dryg man kan vara? Hur svårt är det att diska, tvätta, dammsuga osv?
Måste man så måste man, väx upp nu, och det värsta är att alla är 18+ till och med en av brudarna som är 23 får hjälp med ALLT i hushållet, helt sjukt, inte undra på att samhället är påväg åt pipsvängen när det är den generationen som ska ta över!




passa på att slänga in en bild på Dennis Paris, peace!

HUGS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0