18 november 2010

hej allihopa!

dagen har jag spenderat på skolan och sen stan, stan, stan och stan. Ganska drygt men jag fick sällskap så jag kunde härda ut =)

När jag väl kom hem, typ där kring 7 så skulle vi fixa middag, men ingen av oss var riktigt hungriga, fy på oss men det blev ingen middag. Vi la oss i min säng och såg på Anastasia istället och åt kola-snören, nyttigt och gott!

Hade pilates på skolan idag, jag måste erkänna att det var fett jobbigt, jag skojar inte!
Märks att man inte har hållit igång kroppen de senaste 2 åren!!

har två lektioner imorgon, sköööönt, sen blir det bio och se nyaste Harry potter, kommer bli fett nice!





HUGS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0