21 november 2010

hej alla där ute!

Sitter i sängen och pluggar psykologi, inte särkilt kul!
I fredags såg jag, marcus, tobbe och kate nya Harry potter, måste säga att den var fett bra, men det är väl bara jag och kate som tycker det, haha :)

Igår var vi först hos Marcus Mormor och hjälpte henne att flytta, och efter det så for vi på en överraskningsfest för linda och peters kompis micke som fyllde 45, ganska trevligt :)

Kom hem typ halv 12 inatt, fika och sängen!

har legat och sett fullt hus nu på eftermiddagen och ikväll blir det att ligga och mysa med älskling och se film,(hoppas på Askungen :] )

ETT STORT GRATTIS TILL KATE SOM FYLLER 18 IDAG! :D



NI som inte har sett den, SE DEN!


Aja ska fortsätta med plugget så vi hörs ngn annan dag!


HUGS!

Kommentarer
Postat av: Carro

jag skulle oxå vilja se harry potter :) eftersom ni tyckte den var bra så SKA jag bara sen den :) fin blogg du har !!!

2010-11-21 @ 16:46:50
Postat av: kutte

tack elin!!! :D

2010-11-21 @ 20:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0