22 november 2010

Hej allihopa där ute!

Ligger i sängen och väntar på maten, potatisbullar och bacon, gott!! :D

Marcus ska sova hemma ikväll så sängen kommer kännas stor, men kissemissarna får hålla mig sällskap inatt :)
Gick runt på stan efter skolan och tittade på julklappar, och jag har köpt en, så vi kan bocka av den från listan, kanooon!
Har 4 stycken som jag redan vet vad jag ska köpa, måste bara vänta på att få pengar först (A)
Imorgon blir det stan med johannapanna! Saknat den bruden! Bara den här veckan kvar gums, sen kan vi träffas så ofta vi vill och kan :D

Hittade ett par skor jag blev sugen på idag på skopunkten, för 99 kronor, är det inte perfekt!
men såklart laggar min dator så kan inte lägga upp en bild på den, suuugit men ni får se om jag köper dem (A)



HUGS!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Saknar dig också! helvete vi kommer sitta ihop snart ;)

2010-11-22 @ 17:41:54
URL: http://bergstrumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0