29 november 2010

hej bloggen och ni där ute!
Vad händerå?
nä men allvarligt, idag har jag simmat med skolan, fett bra, kände mig sjukt duktig efteråt, hela 40 längder! haha
skulle ha samtal med vera om projektarbetet men hon verkade ha glömt oss så det gick inte så bra, for ner på stan och mötte upp johanna och magnus, kollade runt på julklappar, och vet ni vad? jag har kommit på alla julklappar jag ska köpa! blir kanon, känner faktiskt asmycket pepp!

Helgen då?
Jo i fredags tog vi det bara lugnt och i lördags blev det krogenkrogen med förfest+ middag hos kate, en riktigt bra kväll måste jag säga! helium, tårta, alkolhol, middag + underbart folk!






Tobbe, kate, soika, josefine, zack, nicolina, sofia, ronja, robert, Marcus, anja, linda, amanda, arash, malin, ak, ida,frida och ted, har jag glömt någon?

tack för en bra kväll people! :)

Nu ska jag gå och se ung&bortskämd sen är det natti natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0