30 november 2010

Hallå allihopa, idag har jag varit och fikat med Josefina, Nadja och Daniela, vi skulle gå igenom allt med projektarbetet, jag har handlat alla julklappar nästan, har köpt åt mamma, pappa, nadja, mormor, morfar,farmor och mimi, sen har jag bara johanna, marcus och stoffes kvar, känns underbart att för en gångs skull vara i tid med alla julklappar!
Jag har till och med slagit in julklapparna jag har köpt, så jag är i god tid! hihi


lite bilder från fiket idag :)



och såklart julklapparna! (A)


Nu ska jag sätta mig och jobba på projektarbetet så vi hörs imorgon, puss pårebah!

HUGS!


Kommentarer
Postat av: Hanna

vart fan fika ni? :O

2010-12-09 @ 19:30:53
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0