20 oktober 2010

Hej alla där ute!

Sitter på skolan nu och ska ha Naturkunskap B, känns ganska långtråkigt måste jag säga och det värsta är att jag inte fattar ngt av det vi håller på med, organisk kemi, verkligen inte min grejj..

Åkte hem igår pga febern, fett drygt att vara sjuk men är iaf i skolan idag även om jag inte är frisk..

har en lång skoldag idag, väldigt tråkigt!

Mimi fyller 20 på fredag så det blir att gratta henne och sedan får vi se vad som händer, marcus ska vara barnvakt så jag kanske åker till honom eller ngt.


blir nog ingen träning i veckan som jag hade hoppats på men vad ska ma göra om man är sjuk, inte direkt så att jag tänker chansa på att jag inte blir mer sjuk för vi såg hur det gick i måndags -.-



jag och johanna är sååå snygga på kort..




aja, ska hänga med på lektionen nu, HUGS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0