28 oktober 2010

hej bloggen och alla ni andra där ute!

Som ni vet är det ett år sen som Niclas och Linn dog i bilolyckan så för att hedra deras minne så lägger jag ut det här på min blogg. Ni borde göra detsamma om ni har en.
Som ni vet är det en minnestund på olycksplatsen ikväll, från 20.00 - 23.30.

iaf så var jag ensam igår kväll, marcus stannade hemma för att han skulle övningsköra och byta däck på bilen.
Passade på att göra lite läxa innan de var läggdags!

Sitter på skolan nu och har psykologi, väldigt kul... not!
men ska iaf plugga, har som inget annat val.

Ska kanske ner på stan på lunchen och äta lunch med mammsen, kan bli mysigt!
sedan blir det tillbaka på skolan, ha medicinsk terminologi och efter det blir det stan med johanna och magnus, ska kolla på presenter!

Kanske blir så att jag far till olycksplatsen eller så blir det strömpilen med mamma eftersom de har en tjejkväll där!


ska göra läxa nu, HUGS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0