3 oktober 2010

hej bloggen!
gårdagen spenderade jag med Mimi och Johanna, vi bakade en massa kakor till min födelsedag som är imorgon, tiden går fort!
Vi gjorde iaf 6 olika kakor och efter det for vi på turné, först till hissjö, sedan långbränna, västervik och tavelsjö och sedan hem. vi spenderade kvällen med chips, cola och film =)

Nu har marcus åkt hem men förhoppningsvis kommer han tillbaka ikväll (=

Har bakat en typ kladdkaks-cheesecake som är supergod och nu väntar jag på att mor ska komma hem så jag kan göra tårtan!

Ska plugga lite tills dess, så tills vidare, HUGS!

Kommentarer
Postat av: nadja

Vad gott ! Ge mig också av din spec kladdkaks-cheesecake! :D kramen ! //Nadja

2010-10-03 @ 17:58:10
Postat av: Johanna

Vi är ju bäst på baka!, det märkte vi ganska snabbt :D

2010-10-04 @ 10:54:38
URL: http://bergstrumpan.blogg.seq

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0