30 oktober 2010

hej bloggen och ni andra där ute!
vad gör ni?

Själv sitter jag i sängen och bara chillar, har dammsugit som mamma sa åt mig så nu väntar jag på att hon kommer hem. :)

gårdagen var heeeelt knas!
en barndomskompis hade tryckt i sig massa som hon inte borde ha gjort så hon fick åka med farbror blå till polisstationen, en annan barndomskompis bara försvann i fyllan och villan så en kompis gjorde en polisanmälan på att han hade försvunnit och en annan kille fick också åka med farbror blå till polisstationen.
Bara knaaas alltihopa, men det var fett kul att träffa Anki igen!


Marcus har åkt hem idag men han kommer till mig sen ikväll, då Arash, Malin, Tobbe, Kate och André kommer hit och ska se på skräckisar med oss, kommer bli fett nice!

men johannapanna som också skulle komma, kommer troligtvis inte ikväll :(

men jag är fett glad för hennes och magnus skull, ÄNTLIGEN !!!

kommer att vara utan johanna en månad, vad fan ska jag då göra på dagarna efter skolan?


men men, hare gött!

HUGS

Kommentarer
Postat av: Hanna

Håller med dig, ÄNTLIGEN fick dem tummen ur...

2010-10-30 @ 17:12:20
URL: http://hanneluren.blogg.se/
Postat av: Johanna

Johannapanna ligger i sängen & mår inte alls bättre. jag hoppas bara de går över!..



vi kan ha dubbeldejt! ;) hihi



fattar du hur tomt de kommer vara? jag kommer sakna dig pälsk!

2010-10-30 @ 22:21:15
URL: http://bergstrumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0