4 oktober 2010

hej bloggen!

Tack till alla som har gratulerat mig idag!!

Min dag har varit perfekt, slutade tidigt, fika med tjejerna, middag med familjen + farmor och farbror, resterande av släkten kom och fikade, perfekt!

Fick pengar, morgonrock, kamera, smycken, tröja, presentkort, blommor, you name it!

Marcus gav mig ett armband som han hade gjort själv! riktigt snyggt och det var så gulligt av honom<3
Av Johanna fick jag ett armband från snö of sweden och av Mimi och Ronja fick jag ett par örhängen från guldfynd!


min dag har varit helt underbar, så tack igen!

lägger upp bilder på allt senare (=


ska köpa en ny mobil btw, kommer bli awesooome! :D


TAGGA FREDAG!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D


så jag säger bara, HUGS!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag hoppas verkligen du hade en jätte bra dag min vän!

2010-10-04 @ 21:25:55
URL: http://bergstrumpan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag hoppas verkligen du hade en jätte bra dag min vän!

2010-10-04 @ 21:26:55
URL: http://bergstrumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0