9 oktober 2010

gårdagens fest handlade mest bara om tårar, smärta och glädje.

Jag förstår inte hur man kan vara så respektlös att man säger att man kommer, men skickar sms samma dag och berättar att man inte hinner för att man har andra planer eller hur man kan sticka från en fest utan att ens säga hejdå?

Att ingen bara kunde bita ihop och ha roligt, FÖR EN KVÄLL?!

Jag måste säga att jag är ganska besviken på hur det blev men tacksam även för det, nu vet man vilka som egentligen finns där och vilka som inte gör det.

Så till avslutning säger jag bara : tack till alla som kom på festen igår, ni är älskvärda och TACK till de som inte kom, nu vet jag vart ni står!


HUGS!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kvällen var speciell, Men jag hade väldigt roligt, men jag har alltid roligt med dig mitt hjärta!



Tack för kvällen! <3

2010-10-09 @ 19:24:53
URL: http://bergstrumpan.blogg.se/
Postat av: Nadja

Hej gumman,tråkigt att de blev som de blev, men hela kvällen va ju inte bajs =)Vi fick ju mobba patrik och marcus har jag nått minne av at jag drev med (A) Tyck om du mycket ! kramkram !

2010-10-11 @ 00:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0