10 september 2010

Hej bloggen och alla ni andra, sitter på skolan och försöker fördriva lite tid, känns onödigt att man har sovmorgon fastän man ändå måste komma till skolan tidigt på morgonen!

Gårdagen var fett dryg,hade cykelhajk... vi frågade vår lärare om hur vi skulle cykla, och hon sa att vi skulle typ läääängst ner på kartan, och vi fick inte cykla genom travet så vi cyklade vääärldens jävla omväg och sen när vi kom fram dit hon sa att vi skulle och att vi sedan skulle svänga vänster in på en grusväg så fortsatte vi ju såklart på den, man litar ju på att läraren hittar, right? Men iaf, vi cyklade och cyklade och cyklade, tillslut hamnade vi mitt i en gruskorsning, MITT UTE I INGENSTANS!

Så om vi säger såhär, fan vad less vi alla var! men då kom vår lärare och hämtade oss, en av tjejernas mamma hämtade våra cyklar och körde dem till ett berg som vi skulle "bestiga" och efter det kom älskade mamma mu och hämtade mig och nadja, usch och fy och bläää vilken tråkig dag!

Äntligen helg snart, men slutar klockan 4 idag så det känns lite smådrygt, speciellt när man vet att marcus ligger i min säng och sover, för han har sovmorgon till 13.25 idag, morr....
nåja, jag för slappa ikväll istället, för imorgon blir det troligtvis en sväng på stan med marcus eftersom att han ska köpa nya möbler osv osv osv, så det blir nog bra ändå :)


HUGS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0