16 september 2010

ligger hemma idag också, känns fett drygt men samtidigt vill jag inte till skolan för jag är typ rädd att jag bara blir mer sjuk så jag får se om jag stannar hemma imorgon också.
Men imorgon ska jag och johanna se på camp rock 2, ganska fjantigt ja, men fortfarande, 1:an är fett gullig så då måste man ju verkligen se 2:an också?!

nu är det inte alls länge kvar tills jag fyller 18!
bara 18 dagar kvar nu.
det värsta är att jag är typ egentligen inte taggad, haha.


kvällen kommer jag att spendera med marcus, skulle väl tippa på att vi kommer ligga i soffan och se film eller ngt,
finns inte så mkt jag kan göra.



så, tills vidare, HUGS

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fjantigt? inte då! vi måste ju se den! :D..

Börja tagga förfan vi ska supa som aldrig förr ju!

2010-09-16 @ 17:28:54
URL: http://bergstrumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0