25 september 2010

Lördag, sitter hemma, som vanligt, har spelat lite kort med mamma, sett på oth och funderar på att plugga lite psykologi.
Det är fan inte bra om man funderar på att göra läxor på en lördag?

Gårdagen spenderade jag hos mammas morbröder, de fyllde år, så grattis till dem igen!
sen så låg jag och marcus och tittade på oth :)

det känns fett bra att jag och johanna har börjat komma någonstans med planeringen för mitt 18-års firande, lokalen är fixad, ska fixa musiken osv så sen är det klart och det bästa är att jag är ledig samma dag som festen kommer att vara, helt perfekt! Har mkt tid att fixa saker innan partyt kan rulla igång!

jag säger bara, Tack till Marie för att hon hjälpte till oss!



HUGS

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi har tur att mor ställde upp för laget liksom! ;)

2010-09-25 @ 22:12:35
URL: http://bergstrumpan.blogg.se/
Postat av: Marreee

visssstjaaa, du fyller ju fan år snart! :D

hoppas att du får en underbar födelsedag gumman!

saknar dig, puss <3

2010-09-27 @ 21:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0