13 april 2011

hej allihopa,har varit jättedålig på att blogga nu senaste tiden men jag har ärligt talat inte haft tid, haha.
jag börjar i fredags, då firade vi Arash som fyllde hela 17 år! men vi åkte hem kanske halv 11 för att vi skulle orka ta oss upp på lördagmorgonen, så vi klev upp typ 07.00 och gjorde oss i ordning sen blev det att åka till Norrfjärden och vänta på svävaren för som sagt, vi skulle ut på holmön för att fira min fina vän Nadja. :D

när vi väl kom ut så fick vi skjuts av andré till pontus så vi lämnade väskorna osv där sen tog vi en prommis till Nadja och började hjälpa till att ställa i ordning, blåste 50 ballonger tillsammans, det fanns ballonger på hela nedervåningen, men fint var det :D :D

sen så fikade vi och efter det for vi ut till salteriet där vi grillade, hade snöbollskrig osv, väldigt kul :D
sen så for vi hem till nadja och började med maten, så vi åt ca halv 7 och sedan var det bara massa party och oj oj oj vad kul vi hade :D :D :D
fiskedamm, haha(L)

söndagen gjorde vi inte ett piss, kom tillbaka till norrfjären vid typ halv 5- 5 sen så köpte vi pizza och åkte hem:)

Måndagen var det bara skola och sedan hemgång, målade brorsans bokhylla också, se så snäll jag är ;) :D
igår var det skola, var på marieberg och hade en idrottslektion med 2:or, så kul det var :D :D :D
städade rummet, tvättade, diskade, bakade kladdkaka osv, hurtigt av mig :)


IDAG ska jag fortsätta måla sen får vi se, kanske ska städa lite mer. är ledig idag, great :D :D :D


lägger upp bilder från i helgen senare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0