19 april 2011

jag vet inte ens varför jag skriver egentligen men jag gissar på att jag är uttråkad.
lovet började inte som jag hade hoppats på och vissa vet vad jag pratar om, ni andra, ni behöver inte veta.
och jag vet, då tänker ni "varför skriver du att vi andra inte behöver veta, då vill vi ju veta" och jag skriver det endast för att ni ska inse att vissa saker lägger man sig inte i helt enkelt.
Men iaf, vaknade upp för typ 2 timmar sen efter en hel natts oroligt sovande, pga att jag fick feber inatt så jag hade 38,5 grader i morgontemp, underbart, jag lovar och svär, det finns ngn däruppe som vill jävlas med mig, känns verkligen som så. jag vet, låter som värsta emo`t idag men vet ni vad?
det är en sån dag idag och jag orkar inte försöka spela och säga att allt är bra, för det är det inte.









aja, nu har jag fått skriva av mig lite. så, ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0