godkväll!

Jag och Johanna har spenderat dagen på ett väldigt härligt sätt!
när hon kom hit så skulle jag snabbstäda, sen gick vi ut i solen, tog med oss glass och släppte ut katterna :)
så vi satt ett tag i solen och stekte, väldigt skönt!
sen så spelade vi lite skip-bo och såg på "bring it on, all or nothing" plus att vi lagade gó middagen, kyckling i världens godaste sås + potatisklyftor, nam nam nam ! :D :D
sen fortsatte vi spela skip-bo och chillade :)

Nu har Johannispannis åkt hem så just nu ser jag NCIS, mys <3
väntar på att älskade mamsen och marcus ska komma hem, myyyyyys (L)



Johanna är väldigt duktig på att sno andras kameror och ta ego-bilder så som straff slänger jag upp en här ;)


HUGS ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

För det första så är denna bild från MIN kamera från MIN födelsedag förra året så det är icket straff! din kamera har jag aldrig snott så desåååå!:P



tack för idag hjärtat! <3

2011-04-06 @ 21:57:43
URL: http://bergstrumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0