skämt

När är mannen som smartast?
Jo, när han har sex med en kvinna,
för då är kabeln inkopplad till huvuddatorn.


Läraren som var arg på klassen sa:
-Alla som vet att de är idioter reser sig upp!
Ingenting händer, men efter ett tag reser sig en pojke.
Vad får dig att tro att du är en idiot?
Ingenting, men jag tycker synd om magistern som får stå upp alldeles ensam.


vad kallas smarta personer i Norge?
- Turister


En man kom hem från jobbet helt utsliten och slog sig ner i soffan framför
Tv:n.
Han sa till sin fru:
- Ge mig en öl, snart börjar det.
Hon suckade men skickade över en öl till honom.
Efter femton minuter sa han:
- Ge mig en öl till för snart börjar det.
Hon blängde på honom men slängde till honom en öl till.
När han avslutade ölen efter några minuter sa han:
- Ge mig en öl till, det börjar vilken minut som helst.
Frun blev vansinnig och skrek på honom och sa:
- Är det allt du ska göra i kväll, sitta framför Tv:n och dricka öl.
Du är inget annat än en lat, fet, dryg jävel........
Mannen suckar och säger:
- Nu har det börjat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0