19 augusti 2011

Hej på er, vad gör ni?
Marcus har precis åkt till stan för att göra sig i ordning och möta upp grabbarna grus för att sedan sätta sig i en bil med 4 andra killar och dra ner till Göteborg, men han har faktiskt gjort sig välförtjänt av en liten semester, så mycket som han har jobbat i sommar så förtjänar han det. Tro det eller ej men sant. Oj vad jag kommer få äta upp det här nu, bara för att jag vet att han kommer läsa det här nu när han kommer hem och sätter sig vid datorn, aja :-P

Ska kanske vara med JohannaPanna ikväll, kanske lite fredagsmys? vi får se :)

Igår så var jag som sagt med Josefina men vi träffade på Ronja, Martin och André också, så vi var med dem en sväng på stan sen så skulle andré fara och jobba så resten av oss for hem till Ronja och Martin där vi satt och snackade, beställde pizza, färgade Nadjas hår och sedan for vi och bowlade, och såklaaaart vann jag och nadja, oj vad vi var bääääääst :D :D

men hur som haver, det va en jättetrevlig dag och kväll, tack älskade vänner för det <3

Nu ska jag sätta mig och spela ett totalt meningslöst spel som jag fastnat för.. gissa vart de finns, på FB, vart annars...

men hörs sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0